Czy Wizytówka Google jest za darmo? Darmowa Wizytówka Google!

Oszuści próbują wykorzystać naszą nieświadomość lub brak wiedzy, aby osiągnąć korzyści finansowe. Osoby nieuczciwe działają również w obrębie Wizytówki Google Moja Firma, przekonując nas, że usługa jest płatna. Nie daj się oszukać! Przeczytaj nasz artykuł na temat możliwych działań naciągaczy. 1. Wizytówka Google – co to? 2. Wizytówka Google Moja Firma koszt. 3. Jak działają […]
Co to jest Wizytówka Google? Podstawowe informacje na temat tego jak wygląda Wizytówka Google.

Google dostarcza firmom narzędzi do promowania i budowania swojej rozpoznawalności. Jednym z nich jest wizytówka firmy Google, o której coraz częściej możemy usłyszeć. Ale czym tak właściwie ona jest? Czy faktycznie warto dbać o wizytówkę Google? 1. Czym jest wizytówka Google? 2. Co zawiera wizytówka firmy Google? 3. Gdzie znajduje się wizytówka firmy Google? 4. […]
Wiadomości w wizytówce Google — jak korzystać?

Każdy właściciel firmy wie, jak ważne jest zapewnienie Klientom dogodnej formy komunikacji z nami. Z tą myślą Google dodało do wizytówki Google możliwość przesyłania bezpośrednich wiadomości do firmy. Ma to usprawnić kontakt na linii klient — firma, a dodatkowo zmotywować właścicieli biznesów do aktywnego prowadzenia wizytówek Google. Jak odbierać wiadomości w wizytówce Google? By móc […]
Wpisy informacyjne w wizytówce Google — co to i czy warto je dodawać?

Google cały czas rozbudowuje funkcjonalność wyszukiwarki oraz dodatkowych usług, takich jak Mapy czy Wizytówka Firmy. Wśród możliwości wizytówki Google jakiś czas temu pojawiły się tzw. wpisy informacyjne. To rozwiązanie nawiązujące do portali społecznościowych, blogów i newslettera. Łączy w sobie możliwość informowania o promocjach, utrzymania kontaktu z klientami oraz reklamowania oferty. Jak dodać wpis w wizytówce […]
Jak sprawdzić statystyki wizytówki Google?

Jak już zapewne wiesz z naszych pozostałych artykułów — wizytówka Google to świetna forma promowania Twojej firmy. W ten bezpłatnej usłudze masz możliwość budowy wizerunku swojej firmy oraz pozyskiwania nowych Klientów. Jak każda forma reklama — także wizytówka Google — powinna być regularnie sprawdzana pod kątem skuteczności. Jak sprawdzić statystyki w wizytówce Google? Sprawdź! W […]
Czy warto pozycjonować wizytówkę w Google Maps?

Jeżeli zdarzyło Ci się szukać firm na Mapach Google — pewnie zastanawiałeś się, jak to jest, że jedne firmy są dla Ciebie widoczne, a inne nie? No i gdzie w tym wszystkim jest Twoja firma? W wyszukiwarce Google bez problemu możemy pozycjonować stronę internetową, ale czy jest możliwe pozycjonowanie w Mapach Google? Okazuje się, że […]
Produkty w wizytówce Google — jak dodać?

Jeżeli Twoja firma oferuje konkretne produkty lub usługi, warto uzupełnić swoją wizytówkę Google o informacje o nich. To świetne rozwiązanie, szczególnie dla małych firm, które mogą w darmowy sposób zaprezentować swoją ofertę. Jak dodać produkty do wizytówki Google? Sprawdź razem z nami! Google cały czas pracuje nad rozbudową możliwości wizytówek Google. Jednym z ciekawszych rozwiązań […]
Jak usunąć zdjęcie z wizytówki Google?

Wizytówka Google to dzisiaj najpopularniejsze źródło czerpania wiedzy o firmach. Nawet 98% użytkowników Google korzysta z tej funkcjonalności. Warto więc zadbać o to, jak prezentuje się nasza firma. Niestety nie na wszystko mamy wpływ — w tym na zdjęcia publikowane przez Klientów. Jak usunąć niewłaściwe zdjęcia z wizytówki Google? Google bardzo dużą uwagę w wizytówkach […]
Jak odzyskać dostęp do wizytówki Google?

Wizytówka Google może być wartościowym elementem marketingu. Nawet 98% użytkowników Internetu sprawdza opinie o firmach i miejscach na Mapach Google! To ogromny potencjał, którego nie można pominąć. Co jednak w sytuacji kiedy ktoś inny przejął wizytówkę Google twojej firmy? Jak odzyskać wizytówkę Google? Każda wizytówka Google by otrzymała pełną funkcjonalność, musi zostać zweryfikowana. O tym […]
Jak usunąć negatywną opinię w wizytówce Google?

Wizytówka Google to dzisiaj jedno z podstawowych źródeł czerpania informacji o firmach. Wielu użytkowników Internetu tylko po informacjach z Google Moja Firma wyrabia swoją opinię o firmie i jej usługach/produktach. Właśnie dlatego warto zadbać o pozytywne opinie oraz reagować na te negatywne – szczególnie jeżeli są dla nas krzywdzące. Jak reagować na negatywne opinie w […]