Google Moja Firma – jest to bezpłatne narzędzie Google, które służy do demonstracji niezbędnych informacji na temat firmy. W zależności od rodzaju biznesu może opisywać np. godziny jej działania, podawać dane czy też adres strony www. Wizytówka Google zwraca się do firm, które mają fizyczną siedzibę, co sprawdzane jest przez Google poprzez wysłanie pocztą kodu weryfikującego własność wizytówki. Jeśli więc Twoja siedziba jest np. w budowie i nie ma adresu, musisz zaczekać z założeniem wizytówki Google Moja Firma.
Zdarza się też, że wizytówka Google Moja Firma nie ma właściciela. Jeśli dotyczy Twojej firmy, możesz przejąć własność również poprzez podobny proces – weryfikację za pomocą przesłanego pocztą kodu. Warto to zrobić, bo wizytówka wyświetla się już Twoim ewentualnym klientom, ale dostarcza im niezweryfikowane dane. To potencjał, którego nie możesz zmarnować.