Sprawdź pozycje swojej firmy na wizytówce w Internecie zupełnie za darmo. Sprawdź pozycje teraz.

Sprawdź pozycję Toojej firmy na mapach Google

Gwarantujemy, że osiągniesz pozycje w TOP3 na wybrane frazy kluczowe albo nie zapłacisz ani złotówki.

Poprowadzimy dla Ciebie kompleksowe działania na wizytówce Google. Od optymalizacji treści, zdjęć, ważnych informacji po pisanie postów zawierających niezbędne słowa kluczowe. Innymi słowy: otrzymasz wszystko to co potrzebne aby być wyżej od swojej konkurencji na wizytówce Google.

Ładowanie...

FAQ.

Najczęściej zadawanie pytania i odpowiedzi.

Google Moja Firma – jest to bezpłatne narzędzie Google, które służy do demonstracji niezbędnych informacji na temat firmy. W zależności od rodzaju biznesu może opisywać np. godziny jej działania, podawać dane czy też adres strony www. Wizytówka Google zwraca się do firm, które mają fizyczną siedzibę, co sprawdzane jest przez Google poprzez wysłanie pocztą kodu weryfikującego własność wizytówki. Jeśli więc Twoja siedziba jest np. w budowie i nie ma adresu, musisz zaczekać z założeniem wizytówki Google Moja Firma.

Zdarza się też, że wizytówka Google Moja Firma nie ma właściciela. Jeśli dotyczy Twojej firmy, możesz przejąć własność również poprzez podobny proces – weryfikację za pomocą przesłanego pocztą kodu. Warto to zrobić, bo wizytówka wyświetla się już Twoim ewentualnym klientom, ale dostarcza im niezweryfikowane dane. To potencjał, którego nie możesz zmarnować.

Zajmiemy się pozycjonowaniem Twojej wizytówki w Google. W skład tych prac wchodzą: uzupełnienie wizytówki w niezbędne informacja, jej optymalizacji, dodanie zdjęć, opisów itp.

Wizytówka Twojej firmy w mapach Google jest całkowicie bezpłatna. Google Moja Firma jest w pełni darmowym narzędziem pozwalającym przedsiębiorcom zaistnieć w wyszukiwarce. W jaki sposób? Google wyświetla wizytówki firm użytkownikom przeglądarki wpisującym frazy związane z danym biznesem.

Poszczególne pakiety różnią się liczbą słów kluczowych, które pozycjonujemy. Słowo kluczowe to konkretna nazwa np. ślusarz Katowice, reklama Gdańsk, przeprowadzki Warszawa. Czym wyższy pakiet tym więcej słów możesz dobrać.

Płacisz tylko za osiągnięcie efektu czyli w momencie gdy twoja nazwa trafi do TOP3 w Google na przynajmniej 50% wskazanego obszaru miasta. Dla przykładu dla wybranego miasta mamy 30 różnych obszarów. Jeśli na 15 z nich twoja fraza będzie na pozycjach od 1 do 3 płacisz zgodnie z cennikiem. Jeśli nie będzie nie pobieramy żadnych opłat.

Umowa podpisywana jest na czas nieoznaczony z 2 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Umowa zaczyna obowiązywać od dnia jej podpisania ale płatność nastąpi dopiero wówczas gdy osiągniemy efekty.

Pozycjonujemy wizytówki Google skuteczne. Jeśli nie będziesz w Top 3 – nie zapłacisz ani grosza! Gwarantujemy efekt. Sprawdź nasz cennik:
Pakiet 1: pozycjonowanie wizytówki w Google 1 fraza kluczowa – cena 380 zł miesięcznie.
Pakiet 2: pozycjonowanie wizytówki w Google 2 frazy kluczowe – cena 480 zł miesięcznie.
Pakiet 3: pozycjonowanie wizytówki w Google 4 frazy kluczowe – cena 980 zł miesięcznie.

Efekty zobaczysz nawet po 3-5 godz. po naszej optymalizacji wizytówki Google. Natomiast aby utrzymać pozycje Top 3, niezbędne są ciągle pracę nad Twoją wizytówką Google, które my tobie zapewnimy, nie musisz o nic martwic się.

Usunięcie zdjęć dodanych wcześniej przez Ciebie jest banalnie proste – wystarczy wejść w zakładkę Zdjęcia, po czym wybrać zdjęcie, które chcesz usunąć i wybrać właściwą ikonkę, która będzie się różnić w zależności od urządzenia, na którym wykonujesz działanie:

komputer – symbol kosza na śmieci
urządzenie mobilne – trzy ułożone pionowo kropki, po wybraniu których należy kliknąć Usuń.

Jest to liczba artykułów, które napiszą nasi copywriterzy na Twoją wizytówkę Google. Artykuły są niezbędne aby osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty w pozycji w Google, dlatego zatroszczymy się o to i będziemy regularnie je zamieszczać na Twoim profilu. Aby sprawdzić jak one wyglądają zaloguj się do swojej wizytówki google i przejdź do zakładki Wpisy. Tam znajdziesz wszystkie artykuły.

Dokonamy dogłębnej analizi Twojej konkurencji. Pokażemy Ci na jakiej pozycji aktualnie się znajdują w wybranych lokalizacjach miasta i dodatkowo na jakie słowa kluczowe się wyświetlają. Znajdziemy elementy wspólne i pokażemy Ci jak być przed nimi.

Każda opinia w Google musi być zgodna z wytycznymi Google. Dlatego pewnie zauważyłeś, że niekiedy opinia, którą napiszesz doda się od razu, niektóra dopiero po kilku godzinach a inne wogóle. To jest specjalny filr Google, który ma za zadanie oceniać jakość opini i wartość konta google z któego została dodana. My widząć opinie, które nie mają nic wspólnego z Twoją firmą lub naruszają Twoje dobre imię – od razu zgłaszamy do Google w celu jej usunięcia.

Optymalizacja wizytówki firmy w Google Moja Firma to standardowe działanie, które wykonujemy. Pomoże ono polepszyć promocję Twojej firmy w sieci. Nie tylko buduje rozpoznawalność i ułatwia drogę potencjalnego klienta do informacji o Twoim biznesie, ale również wpływa pozytywnie na pozycjonowanie. Aby wizytówka przyniosła Ci jak najwięcej efekty, uzupełnimy ją jak najdokładniej. Przykładowe czynności które wykonujemy:
• wstawiamy aktualne zdjęcia siedziby firmy
opinie klientów – reagowanie (odpowiadanie oraz zgłaszanie do Google)
wartościowe odpowiedzi na pytania użytkowników
linkbilding – pozyskiwanie linków na lokalnych witrynach
• oraz wiele innych czynności

• Badanie i analiza branży
• Badanie konkurencji
• Optymalizacja wizytówki Google
• Uzupełnienie informacji podstawowych o firmie
• Weryfikacja lokalizacji
• Wybór kategorii głównej oraz kategorii dodatkowych wizytówki Google
• Atrybuty wizytówki Google Moja Firma
• Dobór odpowiedniej nazwy wizytówki Google
• Opis wizytówki – istotny czynnik wpływający na pozycję
• Dodawanie zdjęć i filmów
• Dodawanie wpisów dotyczących firmy i jej branży
• Uzupełnienie produktów i usług firmy
• Otrzymywanie pozytywnych opinii z frazami kluczowymi
• Odpowiadanie na opinie
• Pozyskiwanie linków z katalogów lokalnych

Widoczność wizytówki Google jest zależna od 3 głównych czynników:
Odległość – niestety, ale jest to jedyny czynnik, na który nie mamy bezpośrednio wpływu. W tym wypadku Google określa, jak daleko znajduje się Twoja firma od lokalizacji wybranej przez użytkownika.
Trafność – tutaj mamy zdecydowany wpływ na to, czy Twoja wizytówka w Google trafnie odpowie na wyszukiwanie użytkownika. Jeśli Twoja oferta odpowiada frazie kluczowej wpisanej przez użytkownika, to Twoja wizytówka Google Moja Firma wyświetli się wyżej w wynikach wyszukiwania.
Rozpoznawalność – w przypadku rozpoznawalności, im lepiej Twoja marka jest znana w świecie rzeczywistym, tym lepiej. Znane restauracje, muzea czy sklepy z marszu są wyżej wyświetlane w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wpływ na ranking Twojej wizytówki Google Moja Firma mają także opinie klientów, linki oraz artykuły znalezione przez Google w Internecie, które zostały powiązane z Twoją firmą. Im lepsze opinie, im bardziej prestiżowe źródła, tym wyżej wyświetli się Twoja firmowa wizytówka.

Google Moja Firma – to najlepsze narzędzie dla lokalnych firm typu:
• restauracje
• kawiarnie
• bary
• sklepy osiedlowe
• fryzjer
• lekarz
• dentysta
• medycyna estetyczna
• wulkanizacja
• gabinet masażu
• salon urody
• kosmetyczka
• mechanik

Wizytówka firmy w Google Maps idealnie sprawdzi się w tych profesjach, gdyż świetnie odpowiada na potrzeby klientów poszukujących towarów czy usług „blisko mnie”. Przez to Google Moja Firma może przynieść większy ruch lokalnych klientów niż sama strona internetowa.

Wizytówkę można założyć samodzielnie – za darmo lub ewentualnie zlecić to komuś, ale warto wiedzieć, że jest to bardzo proste i nie powinno dużo kosztować.
Zaczynamy od zalogowania się na swoim koncie Google i wchodzimy na stronę https://business.google.com/. A następnie realizujemy kolejne kroki z poniższej listy, dbając o to, by na każdym etapie dostarczyć jak najwięcej informacji potrzebnych klientom. Na koniec dostajemy propozycję weryfikacji wizytówki i warto to zrobić.
1. Wprowadzamy nazwę firmy
2. Wybieramy branżę
3. Wybór adresu firmy
4. Określenie dokładnej lokalizacji za pomocą pinezki
5. Określ sposób kontaktu
6. Weryfikacja wizytówki

1. Na komputerze zaloguj się w Mapach Google.
2. Swoją firmę możesz dodać na 3 sposoby:
• Wpisz adres Twojej firmy na pasku wyszukiwania. Po lewej stronie w profilu firmy kliknij Dodaj swoją firmę.
• Kliknij prawym przyciskiem myszy dowolne miejsce na mapie. Następnie kliknij Dodaj swoją firmę.
• W lewym górnym rogu kliknij Menu, a następnie Dodaj swoją firmę.
3. Aby dokończyć rejestrację profilu Twojej firmy, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Dajemy dostęp do naszego niezależnego systemu śledzenia pozycji, będziesz mógł monitorować swoje pozycji 24/7 w różnych częściach miasta oraz całego województwa. Co miesięczne raporty naszych działań. Kontrakt ze specjalistą SEO.

Zdecydowanie Tak! Ale się nie martw, my wszystkim zajmiemy się. Masz pozytywną opinie – odpowiadamy na nią, masz negatywną opinie – zgłaszamy ją do Google. Nie musisz o niczym martwic się. Podpowiemy Ci jak odpowiadać na opinie aby Twoje pozycje zawsze były Top 3.

Pozycjonowanie lokalne ma umożliwić dotarcie do użytkowników, którzy szukają firm w danej lokalizacji. Strona firmy wyświetli się wtedy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania albo osobom, które szukają danych usług w pobliżu lub podają konkretną lokalizację w wyszukiwanej frazie, ale nie znajdują się jeszcze w tej lokalizacji. Zadbamy o to aby Twoja wizytówka firmy znalazła się w Top 3. Płacisz tylko za efekt.
Dzięki wielu funkcjom wizytówka jest też sposobem na komunikowanie zmian i buduje relacje z odbiorcą.