Każdy właściciel firmy wie, jak ważne jest zapewnienie Klientom dogodnej formy komunikacji z nami. Z tą myślą Google dodało do wizytówki Google możliwość przesyłania bezpośrednich wiadomości do firmy. Ma to usprawnić kontakt na linii klient — firma, a dodatkowo zmotywować właścicieli biznesów do aktywnego prowadzenia wizytówek Google.
Jak odbierać wiadomości w wizytówce Google?
By móc odbierać wiadomości w wizytówce Google, w pierwszym kroku należy mieć do niej dostęp i przejść proces weryfikacji. Jeżeli już mamy to za sobą, możemy zalogować się do profilu naszej firmy w Google. Z menu po lewej stronie wybieramy zakładkę „Wiadomości”. Otworzy nam się okno z wiadomościami, jeżeli otrzymaliśmy już jakieś zapytania od klientów, zobaczymy je tutaj w formie czatu. By nie przegapić żadnych nowych wiadomości, warto włączyć powiadomienia na email.
Jeżeli nasza firma otrzymuje dużą ilość zapytań — przydatna może się okazać możliwość ustawienia automatycznej wiadomości powitalnej. Każda osoba pisząca do nas otrzyma taką odpowiedź z informacją, że wkrótce odpiszemy na jej pytanie. Pozwala to wydłużyć nasz czas na odpowiedź, co ma spore znaczenie w ocenie obsługi klienta.
Uruchomienie funkcji wiadomości w wizytówce Google z pewnością zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów oraz polepszenie poziomu obsługi dotychczasowych. W łatwy i darmowy sposób możemy utrzymywać stały kontakt z osobami zainteresowanymi naszymi usługami, a dodatkowo aktywne korzystanie z wiadomości zwiększa widoczność naszej wizytówki w wyszukiwarce Google.