Google dostarcza firmom narzędzi do promowania i budowania swojej rozpoznawalności. Jednym z nich jest wizytówka firmy Google, o której coraz częściej możemy usłyszeć. Ale czym tak właściwie ona jest? Czy faktycznie warto dbać o wizytówkę Google?
1. Czym jest wizytówka Google?
2. Co zawiera wizytówka firmy Google?
3. Gdzie znajduje się wizytówka firmy Google?
4. Czy wizytówka Google jest płatna?
5. Po co wizytówka Google?
1. Czym jest wizytówka Google?
Wizytówka Google, znana również jako „Profil Firmy Google”, to bezpłatne narzędzie udostępniane przez Google, które umożliwia przedsiębiorcom, firmom i organizacjom zarządzanie widocznością w wyszukiwarce Google oraz na mapach Google.
2. Co zawiera wizytówka firmy Google?
Wizytówka Google zawiera wiele informacji na temat firmy tj. podstawowe dane kontaktowe, godziny otwarcia, opis działalności, zdjęcia, opinie, mapa lokalizacji, wpisy oraz statystyki.
3. Gdzie znajduje się wizytówka firmy Google?
Wizytówka Google jest dostępna online poprzez przeglądarkę internetową na stronie internetowej: https://www.google.com/business/. Możesz zalogować się na swoje konto Google lub utworzyć nowe konto, jeśli go jeszcze nie masz.
Twoja uzupełniona wizytówka Google znajduje się w wyszukiwarce Google oraz na Mapach Google.
Wizytówka Firmy Google w wyszukiwarce
4. Czy wizytówka Google jest płatna?
Wizytówka firmy Google jest całkowicie bezpłatnym narzędziem. Google Moja Firma pozwala przedsiębiorcom zaistnieć w wyszukiwarce, kiedy użytkownicy przeglądarki wpisują frazy związane z danym biznesem.
5. Po co wizytówka Google?
Wizytówka firmy Google jest szczególnie przydatne dla lokalnych firm, ponieważ pozwala prezentować podstawowe informacje o przedsiębiorstwie dla potencjalnych klientów w okolicy.
Dzięki Wizytówce Google firma ma większą szansę na dotarcie do lokalnej grupy klientów oraz poprawę swojej widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Umożliwia ona również na komunikację z klientami, reagowanie na ich opinie i informowanie ich o najnowszych aktualnościach związanych z firmą.
Najlepsze wyniki dla przedsiębiorstwa dają pozycje 1-3 na Mapach Google. To właśnie one jako pierwsze wyświetlają się odbiorcom kiedy szukają danej usługi w określonym obszarze np. dentysta Warszawa.
6. Dlaczego dbanie o wizytówkę Google jest ważne?
Aktualna wizytówka Google pokazuje potencjalnym klientom, że nasza firma prężnie działa i się rozwija. Aktualizowanie godzin otwarcia, dodawanie nowych zdjęć, uzupełnianie wykonywanych usług jest niezwykle ważne w momencie kiedy dany klient chcę skorzystać z naszej oferty, a przychodzi do nas w godzinie, w której nas już nie ma, bo zmieniliśmy czas otwarcia, ale na wizytówce nie zostało to skorygowane.
7. Co robić na wizytówce Google?
Tak naprawdę wizytówki firmy Google musi być stale kontrolowana i uzupełniana.
Wiemy, jak dużo pracy niesie za sobą prowadzenie swojej firmy, dlatego wychodzimy Wam naprzeciw i oferujemy stałą opiekę nad Waszą wizytówką w Google poprzez:
• Badanie i analizę branży
• Badanie konkurencji
• Optymalizację wizytówki Google
• Uzupełnianie informacji podstawowych o firmie
• Weryfikację lokalizacji
• Wybór kategorii głównej oraz kategorii dodatkowych wizytówki Google
• Atrybuty wizytówki Google Moja Firma
• Dobór odpowiedniej nazwy wizytówki Google
• Opis wizytówki – istotny czynnik wpływający na pozycję
• Dodawanie zdjęć i filmów
• Dodawanie wpisów dotyczących firmy i jej branży
• Uzupełnienie produktów i usług firmy
• Otrzymywanie pozytywnych opinii z frazami kluczowymi
• Odpowiadanie na opinie
• Pozyskiwanie linków z katalogów lokalnych
Należy włożyć wiele pracy w prowadzenie wizytówki swojej firmy. Wejdź tutaj, aby zobaczyć możliwości, dzięki którym Twoja firma będzie wyświetlała się w TOP3 w Mapach Google.