Jeżeli zdarzyło Ci się szukać firm na Mapach Google — pewnie zastanawiałeś się, jak to jest, że jedne firmy są dla Ciebie widoczne, a inne nie? No i gdzie w tym wszystkim jest Twoja firma?
W wyszukiwarce Google bez problemu możemy pozycjonować stronę internetową, ale czy jest możliwe pozycjonowanie w Mapach Google? Okazuje się, że tak! Jest to ważna część działań marketingowych, której rezultaty są lepsze niż tradycyjnego pozycjonowania! A wszystko to za sprawą… samego Google!
Pozycjonowanie w Mapach Google — dlaczego warto?
Najważniejszym pytaniem przy każdej formie reklamy jest — czy warto? Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania wizytówki w Mapach Google i odpowiedź brzmi: warto i to bardzo! Żeby uświadomić sobie, jak ważny jest to element marketingu internetowego, musimy najpierw przypomnieć sobie, jak wygląda budowa wyników wyszukiwania w Google. W pierwszej kolejności widzimy reklamy: są to zarówno reklamy produktowe, jak i tekstowe. By wyświetlać się w tej części, musimy wybrać reklamę GoogleADS. Jako alternatywę dla reklam wiele firm wskazuje pozycjonowanie. Pamiętaj jednak, że pomiędzy reklamami a wynikami z SEO znajduje się jeszcze coś! MAPY GOOGLE!
Pozycjonowanie na Mapach Google jest więc bardziej wartościowe niż tradycyjne SEO, ponieważ Twoja strona wyświetla się wyżej! Ma to ogromne znaczenie, ponieważ użytkownicy Google, z reguły wybierają strony, które wyświetlają się jak najwyżej. W takim przypadku różnica 3 pozycji (tyle wizytówek na Mapach Google wyświetla się w wyszukiwarce jednocześnie) ma ogromne znaczenie!
Pozycjonowanie wizytówki Google z MojaFirma360 ma jeszcze jedną zaletę: płacisz tylko za efekt! Dajemy Ci gwarancję, że wizytówka Twojej firmy będzie wyżej niż konkurencja, jeżeli jednak będzie inaczej — nie poniesiesz żadnych kosztów! Sprawdź naszą ofertę.